MÅNDAG!!!

Inatt har William sovit jättebra,lite krångel när han skulle somna,men när han väl somnat så sov han från 22.00 till 04.30 då d var dags för mat,han hade ätit så tidigt på kvällen därför blev d redan klockan 04.30 sen somna lillgubben om och sov till 07.30 å då gick vi upp.

Idag blir köpis en sväng inge Gävle är ju så kallt idag,då är d skönare att gå inne.ska kolla på en kjol från lindex som jag vill ha...ska kolla om den finns här i valbo hoppas då jag har presentkort kvar från i julas,visst är jag duktig.???

Ikväll ska jag träna hemma,blir intensiv förbräning heter dvd...ganska rolig men väldigt jobbig.

Nu ska jag hoppas in i duschen...medans lillfisen sover....denna kjol är d.Fin va???

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0