Helgen!!!

Har varit riktigt bra tycker jag förutom all snö som kommit,,räcker d inte nu???

Ifredags var vi på sångsamling på kanalkyrkan klockan 10.00 d var supermysigt...W stod ut i 30 minuter sen var han hungrig men vi missade bara en kvart.Efter sången gick Maria,Zoey Marie ,ella Jag och William till Aldos och fikade...eller åt lunch.Trevigt trevligt.På kvällen tittade vi på Lets dance....somndae före utröstningen.W sov bra den här natten sov från 22.15 till 0430 innan han ropade lite fick då nappen och somnade om till 06.10 då fick han välling var vaken en liten stund sen somnade han om till 08.10

Lördag tog vi d lungt på fm,tog en promenad i skogen med pulkan på 30-40 min...sen bar d av hem till mormor och morfar alltså w mormor å morfar han skulle ju sova där själv för första gången...gick jättebra sov bra där oxå.Vi hade ju fest hemma å var roligt d var skitroligt...kommer krot sen från festen.

Idag söndag har vi bara slappat men vad jag längtat efter min son d är inte sant.Nu vill jag inte att han ska sova borta på länge....å vad vi har myst idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0