Fest inställd pga sömnbrist!!!

Ja kankse lär ställa in festen på lördag,vet inte riktigt hur vi ska göra,fan nu har jag inte sovit bra...på jag vet inte hur länge.Är inte så bra att dricka alkohol då,å just nu känns d som jag är bakis jämnt när man inte får sova.Fast jag har ju sett fram emot festen jättemycket .....men jag vet inte om d är värt d.....vi får se hur vi gör.

Inatt vaknade W 02.00 hostade,pratade å lite grin.....ja så höll d på fram till 05.30...fast han somnade till då och då.Men tro inte att ´jag hann somna till nå ,höll verkligen på bli tokig inatt.Igår var vi ju på läkarbesök,så vi pratade lite om sömnen.Hon trodde W var lite otrygg i sig själv,fast d tror inte jag då skulle han ju vara blyg för alla han inte träffat men bryr sig ju inte om vem som håller honom.Ja vi lär väl prova lite olika metoder,man känner ju sitt barn bäst så är d bara .Doktorns barn hade varit så,så hon tyckte vi skulle prova samma sak att han skulle få sova med oss men d är ju för fan å gå bakåt .Han sover ju i sin säng.Somanr själv å allting.Men vi provade inatt att ställa hans säng mot min sida av sängen.Ja d tycket ju han var skitroligt när han vaknade å låg så nära mamma så han skarttade å flinade å försökte sätta sig upp.Inte somnade han nå bättre för d.....får väl prova en natt till så här.

Idag gör vi ingenting,har lite städdag idag.<mia kankse ska komma hit å hälsa på var längsen vi såg nu.

Nä ska man föröka sova nu när w sover.....har lite svårt att sova på dagarna...blir stressad då.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hoppas ni lyckas komma på något så han sover om nätterna... men ni kommer nog på något eller så får ni hoppas på att det är en period som snart går över.. men som du skrev ni känner ju W bäst så lite på det ni tror så kommer det lösa sig i längden tror jag ;) Jag ringer dig imorgon kväll och hör hur det är med er... jag kommer jobba till 18-tiden!!! kram

2009-02-05 @ 21:24:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0