JOBBA!!!

mmm det har jag börjat med,känns sådär faktiskt.Saknar W så in i Hel**** men d blir väl bättre hoppas jag.Känner inte riktigt att jag vill jobba med det jag gör just nu,har tröttnat på denna kommun som behandlar alla som skit...verkligen skit.Så nu vill jag få ideer om vad jag ska hitta på.
Ska kolla lite kurser mm.

Med William är allt bra går nästan själv nu,tog några tseg ute eller ganska många faktiskt har gjort det några gånger nu så snart knatar han på själv.Sitter å leker mycket för sig själv nu å helst med en radio så han kan höjja å sänka å självklart det bästa av allt dansa...d gillar William å inte till vilka som hels utan lars-Kristers han blir såå glad när vi sätter på den skivan.

Nu ska jag duscha sen sova imån ska jag jobba 7-15 sen träffa brudarna Helena ,maria + barn och jag å William ska mysa lite....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0