Imån kalas!!!

Kalas för mig,känns lite onödigt...känns inte som d är så mycket att fira längre.Men trevligt blir d ju allafall å få lite främmande.Av släkten på dagen sen på kvällen blir d kräftskiva med kompisarna..d blir mys d.Har bakat pajer idag,en räkpaj och en fetaost paj som vi ska ha imorgon på kräftskivan.Emma tomas brutta ska oxå göra en paj..så d blir lite mat för kräftor är inte mycket att äta.vi ska ju oxå ha räkor å rostat bröd å en sallad till...blir mumma d=)

igår var d ju min födelsedag,den firade jag med mina två prinsar.Fick vad jag önskade mig en regn och vind tätjacka en Everst jättefin,men ingen huva på funderar om jag ska byta till en med huva,eller är en sån bara i vägen??vi får se....
Pelle gjorde iordning min favvo mat,mozarella med tomat till förätt mm,sen en blodig köttbit  med sallad till..jättegott.ingen efterätt  för d ville jag inte ha.Tårta blir d ju imån.ska göra jordgubbstårta=) sen har jag bakat lite negerbullar,jo heter negerbullar d är inga negerbollar;)en citronkaka med glasyr,bullar,havrerutor & bregottkakor.

Nu ska jag städa lite sen blir d sängen tjing

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0