Tisdag!!

Idag har jag skött min träning som min pt sagt åt mig,Gått runt sjön i högbo sen blr d boxas klockan 18.30 på jernvallen skönt ska d bli.ätit dåligt idag....men jag är lixom inte sugen på nå mat eller nått över huvudtaget...vet inte vad det öär med mig.har börjat fått så ont i magen...tror d är magkatarr usch.För mycket av det goda kankse=)

nu ska jag snart bege mig iväg på lönesamtal...får se hur d går,fast d brukar inte vara så mycket att säga till om.:(.....

Gullgrisen har ju börjat sova bra eller iallafall i 4 nätter.Sen nu dom två sista så har han somnat runt 20.30 vaknat runt 03.00 å då har han pratat på som bara den...inte fått han att somna förrän runt 05.30...roligt för pelle som ska upp 06.00 not men jag har fått gått ut med honom från rummet.jaja d tar sig iallafall.bushjärtat=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0