Mitt nya sunda liv!!!

Har faktiskt gått bra hela veckan.....förutom när vi kom till helgen.Fredag gick bra då blev det wok till lunch och middag blev det lax coscous med lite avocadosallad.Rörde mig hela fredagen först gick vi ner på stan till kanalkyarkan på barnrytmik,sen var vi på marknad sen hemåt gick en extra sväng då.

Lördag börjde bra med en promis,sen lunch stekt korv med snabbmakisar skulle gå fort inte så bra men ändå.Sen kom då kvällen .Jättetrevlig kväll men aldelse för mycket gott,jag var så hungirg när vi lagade mten så då blev d lite chips.Sen blev d jättegod förätt kommer inte ihåg vad deb hette men inte så nyttig om man säger så....sen blev d fläskfile som vi grllade mmm potatisgratän och potaissallad alltså hemmgjord med sallad i såser...ja allt flottigt man kan tänka.Efter det en jättegod efterätt.frukt med vitchoklad som man har i ugen med glass till....inte så nyttigt..men jag säger bara d ska vara gött å leva annars kan d kvitta;) jaja får väl träna mer denna vecka.
Söndag blev d rester från gårdagen måste ju ätsa upp vill inte kasta=)

Idag måndag har det varit fullt upp har varit och fixat present till Pelle som fyller på Onsdag..sen städat som jag ska forsätta med nu riktig storstädning.Så ingen träning idag...men jag har ju skffat mig en pt jo just det min pojkvän Pelle han är en hårding han...så idag skulle jag ha gått på fm 45 min sen tränat intensiv förbräning på kvällen men d hann jag inte....men desto hårdare imån.

Imån blir d promenad på fm med tomas Emma....jättebra.På kvällen blir d boxning med Helena.

Kommentarer
Postat av: Mia

Du inte nyfiken??!!

Okej, säger du de så. ;)

2009-04-07 @ 10:43:13
URL: http://miasnya.blogg.s
Postat av: Helena

2009-04-07 @ 16:38:32
URL: http://nena81.blogg.se/
Postat av: Helena

hm, blev en tom kommentar..skumt! bra med en PT som säger åt en hur man ska göra :) blev ju en hel del gosaker i helgen, men det var ju helg o då får man :) Ikväll kör vi hårt!!

2009-04-07 @ 16:42:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0