Bitterfitta!!

Det låter jag som i förra inlägget,kände att jag lär skriva å förklara mig lite.Pernilla har inte sagt att jag är fet ful mm.....så d är inte pernillas fel att jag känner så här...eller egnetligen fast inte hennes fel med hennes mening om jag säger så.Det är bara saker hon sa till mig som jag började tänka på...som att jag kankse tar åt mig för mycket av vad andra säger.Självklart började jag tänka på saker som jag gjort d av.Som tex bb som jag fortfarnade mår dåligt över,och för vissa är d inget speciellt men för mig är d en big deal...jaja iallafall så vill jag säga att jag klanakar inte ner på dig pernilla.Å det hon sa om sillisar kan hon ju bara utgå från sig själv.och det var väl så hon mena antar jag.
Visst man har sånna här dagar men alltså tycker jag haft på tok för många nu,ska verkligen ta mig i kragen å skärpa till mig nu.Visst att vi inte får sova så mycket hjälper till ganska mycket,för man kan bli tokig när man inte får sova,men vadå finns dom som har det värre.

Pratade mycket med Helena idag,hon kom hit å hälsade på,fick prata av oss lite är så skönt d behövs verkligen ibland.Tack min vän!!

Tack Tara för din fina kommentar i förra inlägget,så fint skrivet av dig å verkligen uppmuntrande,du fick mig verkligen på andra tankar.Nu är d slut på detta gnäll för min del,ska göra något åt det jag inte tycker om.

Å vet ni jag ska faktikst börja på en tisdag...konstigt va??=)

Jag har ju så mycket att vara tacksam över....min fina goa älskade unge=),min älskade snygging prinsen,min älskade familj..släkt å min fina vänner som alltid finns där,utan er ja ni vad skulle jag göra då.Jag är frisk i kropp å själ.åsså förstås min goa lilla fina hund som alltid kommer å gosar=)

ja ville bara skriva d kände mig som en stor bitterfitta

Kommentarer
Postat av: Taraneh

Vad kul att höra att du är på andra tankar :) Man måste ju få ha sina sämre perioder oxå, å ge det tid att komma över..saknar er. kram!

2009-04-21 @ 11:18:06
Postat av: helena

alla har dagar då allt känns jobbigt och så måste det få vara, man känner det man gör och det har man all rätt i världen att göra!! hade man inte sådana dar skulle man ju inte uppskatta de där småsakerna som kan få en att må så bra! du förstår säker hur jag menar!! och du vet ju att vi är många som finns för dig när du vill prata för du gör ju detsamma för oss..:) stor kram till dig!

2009-04-21 @ 16:45:17
URL: http://nena81.blogg.se/
Postat av: Carro

Man måste få ha dåliga dagar. för att veta när man har bra dagar. Du är en underbar person Rosi <3 Glöm aldrig det!

2009-04-21 @ 23:22:26
URL: http://klyftaaaaaan.blogg.se/
Postat av: lotta

jaa det är väl skönt tycker jag att kunna skriva hur man känner sig för dagen man menar ju inget illa för de.ibalnd är det bara piss å då spelar det ingen roll vad nån säger om man bara känner som man känner just då....men det är ju roligt om man blir upppiggad av någon å komemr på andra tankar så man itne gräver ner sig....kram på dej

2009-04-22 @ 11:23:59
URL: http://missdragon.blogg.se/
Postat av: lotta

å jag mena..man kan inte jämt gå å tänka eller säga till sig själv att det finns dom som har det värre...man lä ju få ha sitt iaf fast det finns andra som har det värre...kram

2009-04-22 @ 11:25:29
URL: http://missdragon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0