Ny dag!!!

Jaha undra vad denna dag har att erbjuda,tänkte iallafall att jag ska ta en långpromenad med mina gofisar jazza och william.Min kusin Mattias ska nog komma hit idag och hälsa på vilket är jätteroligt eftersom jag inte träffar honom så ofta,han bor ju i göteborg blir inte så ofta att vi åker dit.Men bara lillprinsen börjar sova hela nätter kan vi åka ner och hälsa på,gå på stan det gjorde vi ju inte sist vi var där för då var jag höggravid å hade såååå ont i mina fötter.
På eftermiddagen kommer mina föräldrar som ska vara barn vakt ikväll en timme när jag åker iväg och boxas med helena ska bli riktigt skönt...älskar att träna och att äta för den delen så då är det ju bra om jag tränar lite.

Nä nu ska jag byta en blöja här som verkligen stinker;)

ha en bra dag ...love

Kommentarer
Postat av: Helena

va duktiga vi är som tränar :) Blev det nå te? kram kram

2008-09-25 @ 21:23:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0