längsen!!!

ojoj...nu var d längesen jag skrev nåt här.Man kan säga så här,har verkligen inte haft tid.För nu har vi fått våran prins...ååå vilken prins han är.
26 juli kom han med akut kjejsarsnitt.Jag hade då haft värkar i 36 timmar orkade inte nå mer så då blev d akut kjejsarsnitt...men jag kan även säga så här att personalen på förlosningen gjorde många misstag har jag fått veta nu i efterhand.Men nu är han här ååå d är verkligen d bästa man kan vara med om...hur stort som helst.
Så d vi gör nu på dagarna är att mysa,veckorna går så fort idag är han redan 8 veckor.
Nu ska jag börja skriva i bloggen igen...känner att jag priotera annat  ett tag.

Allt går bra med william,förutom maten,jag har inte så mycket mjölk åt honom så vi få ge ersättning å d går väl bra men nu verkar d som jag knappt har nå alls eller d verkar inte vara nån näring i d jag har för när han har ätit och då kan han ha ätit i 40 minuter och från båda brösten så är han iallafall hungrig efter 40 min.Så ska d ju inte vara,så vi får nog börja ge ersättning alla mål nu.Känner dåligt samvete fast jag inte kan göra något åt d.Men det rä väl för att det är sånt tjat om amma,amma javisst d ärd bässta men går det inte då är det ju så.

ja nu vet ni lite vad jag har haft för mig,men nu kommer jag uppdatera mycket mera...nu blir d mys i soffan med mina grabbar.god natt på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0