VÄNNER!!!

Vänner det har man många,men få nära vänner och så vill jag ha det.Inte många man kan lita på så där riktigt,sen kan man oxå vara vänner i många år och sen märka att nä fan vilken skitkompis.
Sen jag blev mamma så har jag verkligen märkt vilka som är ens riktiga kompisar och inte,visst har man förlorat en del eller kankse nån,sen har jag ju oxå träffat nya kompisar.Mycket kan man stå ut med för det gör man när man är väner Men inte FÖR mycket.
Så har d blivit nu,känner mig liksom sviken av en riktigt nära vän,sen jag blev mamma eller hon skaffade ny kille så har hon slutat ringa å umgås d finns ju inte eller jo förresten om man ska skryta eller visa upp något då kan man ju komma förbi eller ringa.Men nu har jag bestämt mig att vi två är inte vänner längre,hon har ju alltid varit sån här perodare,gör man inte som hon vill då går man till nån som gör som hon vill,sen kan man komma efter ett tag..Nu är d slut på d,för liksom va är d för vän???ja inte min nå mer.

Man träffar alltid nya,och jag har ju träffat en ny lär jag då säga eller ny och ny men d är nu vi har börjat umgås på riktigt inte bara när våra killar är med,tror nog du vet vem du är.Himla lätt å prata med,kan vara sig själv med henne,prata om allting d är ju så lätt..ja d är roligt när man träffar såna guldklimpar.

Idag har jag och prins pelle varit ihop i 9 år....fatta och förstå vad länge...jag älskar honom bara mer och mer för varje dag,finns inge bättre kille i hela världen.

nu ska jag gå å grejja lite...ha en bra dag


Kommentarer
Postat av: Carro

ååh GRATTIS :D

2008-11-06 @ 22:49:05
URL: http://klyftaaaaaan.blogg.se/
Postat av: Mia

Tack för igår! var jätte trevligt. Får vi göra om väldigt snart om jag får bestämma. :)

Hur gick det på boxen? Var ju ett annorlunda sätt att fira 9 år på. Haha. Hoppas ni hade en mysig kväll sen.

Kram

2008-11-07 @ 12:01:30
URL: http://miasnya.blogg.se/
Postat av: Dharmanna

Hej Rosi.. Glad och se dig ute. Du var rikitigt fin i håret..Hur ser det ut till veckan? Om man kunna komma och hälsa på något?



kramar

2008-11-09 @ 11:30:35
URL: http://dreamdharma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0