Torsdag!!!

Ja vad händer idag,inte mycket är så trött.Inte varit nån bra natt inatt,William har sovit oroligt....å då sover självklart mamma oroligt så idag är vi trötta.Ska bara boxas ikväll.
Igår var marie och Ella här å va mysigt d var,var så skönt att prata med Marie.Hon kände igen sig i mycket som jag känner kände å lika kände jag när hon sa saker,ett tag har jag ju funderat är d bara jag som känner så här...men nu fick jag bekräftat att så är d inte skönt tycker jag.Ella och William låg på golvet och busade länge...så mysigt.
Nästa gång är d våran tur att åka till dom.
Jag älskar att vara mamma d är såå roligt,d händer ju så mycket hela tiden...älskar dig min prins William.

Det går bra med tävlingen för mig,kommer nog träna 4-5 gånger denna vecka å äta d hinner jag knappt,jodå jag försöker få i mig mat,kände igår när jag tränade att jag ätit på tok för lite vart ju trött på en gång...så idag måste jag äta mycket annars svimmar jag väl på boxningen för d är skitjobbigt.Undra hur d går för Peter???

ha en bra dag alla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0