onsdag!!!

Idag ska vi hälsa på Pelles kusin som är här från holland,hon har en liten linnea på 6 månader ska bli så roligt att få se hur stor hon blivit.
Våran lilleman är förkyld,inte roligt men d är lika bra att vänja sig...kommer väl att bli d många gånger nu .Är ju sån årstid.
Ska börja storstäda hemma inför julen,jag gör alltid en grovstädning då,å då menar jag grovstädning..i alla vrår å kanter.Ska börja inne i duscrummet tänkte jag.

Annars så planeras dopet för fullt,kommer att bli bra.Har inte riktigt bestämt vad d blir för fika...skulle ju vara adventsfika men nu får vi se.

Imån är d boxning igen är så skönt,längtar...man tänker inte på någonting annat än boxning just då å d är bra för nu snurrar många tankar i mitt lilla huvud...b.la.jobbet.

På fredag ska vi hem till williams morfar å fira farsdag för honom då för han jobbar i helgen.

På lördag ska pelle plugga på dagen han har tenta snart,på kvällen ska jag ut å äta med Helena P kankse ta ett glas vin...roligt ska d bli.

Söndag är d inget planerat,så då blir väl träning iallafall...å sen ska vi mysa hela familjen.

Nu skajag börja städa.....jiipii nä men jiipii när d är klart.love

Kommentarer
Postat av: Helena

Ja vi ska verkligen ha skoj på lördag kväll!! :)

2008-11-05 @ 19:23:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0