Mitt liv som hälsosam !!

Har faktiskt gått riktigt bra idag,det jag har ätit är

Frukost:havregryngröt, 1 kopp te

Lunch:  rödspätta,två små potatisar och mycket vitkål å morötter,drack mellan mjölk till.

Mellanmål.1 kopp kaffe å en mandarin


Middag:mycket lax å två små potatisar mycket sallad,drack julmust light till...var så sugen på julmust så då fick d bli ligth inte lika gott men d fungerar.


Ska ta en frukt oxå innan jag lägger mig.Det ser väl bra,tycker jag iallafall.Varit ut och gått i 45 min raskt takt.


Hoppas d går lika bra imorgon oxå:))


Idag har jag köpt en julklapp,till en liten kille som inte är född än men föds 5 december med kjejsarsnitt,första julklappen för i år.


nä ska duscha nu..ha en bra kväll.....kram


Kommentarer
Postat av: Mia

Ser himla bra ut det där!! Kan ju berätta hur kvällen på Valbovägen såg ut:

Morötter Gurka + dip (är väl helt okej)

Jordnötsringar

Popcorn

Glass

Du tar nog hem det här lätt!!! :)

2008-11-12 @ 20:05:40
URL: http://miasnya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0