KLÄDER!!!

Kläder är sååå roligt,har hittat så mycket fint.Mest kläningar ...älskar kläningar.Kaan ju inte köpa allt nu när man bara har mamma peng inte mycket d.
Har lagt ut lite kläder på tradera,en jättefin kläning som tyvärr är för liten för mig,och en fuskpälsväst från topshop...gå in å titta om  ni är nyfiken jazza81 heter jag där.

Idag har d gått bra med maten,å nu ska jag ta å träna lite effektiv förbräning i 35 min.Undrar hur d gått för peter idag,hade ju inte gått för bra igår;) han är då värre godisråtta en mig,trodde inte man kunde vara d.

Lillprinsen sover nu...äntligen,han har haft sin skrikattack nyligen...varade väl ungefär i ca 30 minuter i dag sä d är ju en förbättring.Är ju så hemskt när han är så hysteriskt ledsen å ingenting man gör spelar någon roll...men d går väl över.ska ringa bvc imån å höra om dom har någon aning om vad d kan vara.

Nu ska jag träna sen duscha...ha en bra kväll...kramis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0