JUL!!!

Jag bara älskar julen,d finaste som finns.Kommer ihåg när jag var liten,mamma var alltid stressad,åå hur skulle hon hinna med allt till jul.Men när man vaknade på julafton,det kändes som allt glittrade när man kom ner för trappen dvar så fint,luktade julskinka i hela huset,klapparna under granen å det var så fint å mysigt.Självklart vaknade jag före brosan så man fick vänta med att öppna ett paket,vi fick alltid öppna et paket på morgonen.

Varför jag komm att tänka på julen är för att jag sitter å lyssnar på julmusik som vi ska ha på fikat efter dopet,är ju så härlig musik nästan så jag vill börja pynta nu.....men jag får allt vänta annars blir pelle tokig på mig;)det är inte långt kvar nu...längtar.Det blir ju ännu roligare med jul nu när man har william,inte för att han fattar nå den här julen ,men d blir ändå mysigare på nå vis.
nästa måndag ska jag baka lussebullar till dopet ännu mer julstämning,bli mysigt d.

Nu har lilleman vaknat,nu ska vi mysa lite.mormor och morfar kommer senare ska passa w för jag ska in till sjukhuset å röntga beckenet,få se om jag är för liten eller hur d ligger till.´Ha en bra dag allihopa.............kram



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0