HELGEN!!!

Oj,oj var d var längesen jag hade en så fullbokad helg,men roligt har d varit fast d är skönt att d inte är så varje helg.
Ifredags var jag först på promis med Carro min kusin,och therese å lilla Ottilia.Sen hem till min pappa för att fira fars dag,pappa jobbade igår så därför firade vi i fredags,Fick god mat och tårta mm.
Ilördags blev d först köpis med mamma,william och min moster Åsa,vi hade riktigt skoj...shoppade just inge bara örhängen och en skjorta till pelle ifrån william.På kvällen blev d vin å mat med Helena å tro d eller ej så blev d heart break en sväng,riktigt roligt hade vi.Vi blev inge fulla heller,kände knappt nå fast d var mer än ett år sedan jag drack nå alkhol...men d var bara skönt,roligt att titta på andra fullisar istället.Bildbevis kommer:))))

Söndag....ganska trött eller tröttare en vanligt,för nu för tiden är man ju trött nästan jämnt;).Firade lite farsdag med paket,men ingen tårta pelle är inte så mycket för tårta.På eftermiddagen åkte vi till ockelbo,hälsade på Helena och Daniel som har flyttat till hus åå vilket mysigt hus,riktigt fint var d.ja d har varit min helg riktigt bra sammanfattar jag den förutom på maten då,ätit riktigt onyttigt åå d märks ka jag säga på vågen,men nu är d tävling med peter som gäller.Så nu är d två krav så jag kommer i mina byxor...hur j**la svårt ska d vara att vara hälsosam...men nu på riktigt ska jag köra järnet.

Nä nu kalar duschen och sen sängen får se hur många timmar d blir i sträck inatt,men william har blivit riktigt duktig...våran lillgubbe.

ha d  gott

Kommentarer
Postat av: Mia

Lycka till!! :)

Men snälla, se till att vinna den här tävlingen nu. Han blir så stor på sog annars. haha

2008-11-11 @ 15:09:13
URL: http://miasnya.blogg.se/
Postat av: Helena

jag VET att du kan :) 1 ½ månad ... nu kör vi!!!

2008-11-11 @ 16:48:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0