Torsdag!!!

Ja idag är d torsdag,ska på lunch med maria från jobbet idag,hon kommer hit å hämtar upp mig så ska vi på köpis å äta lunch.15.00 skajag hämta mamma hon ska lämna in sin bil på service...sen ska jag och brorsan åka å köpa morsdag present på jysk....en solstol...vet ju att mama inte läser min blogg hon är ju nästan aldrig ute på intrenet....så ingen får skvallra nu.15.30 ska jag simma med carro....sen ska jag nog in till helena p å äta nå gott och bara vara.Pelle han har nån avslutning idag med jobbet,han har haft nån utb på jobbet nu är d slut på den så då ska han på fin middag.Tjejerna ska ha långkläning och killarna kostym...tror ni jag är avundsjuk eller.....jag vill följa med å ha långkläning åååå va är väl en bal på slottet.

Har varit lite deppig nu ett tag,men d känns som d är mycket bättre idag:)pratade av mig med helena igår på msn...sen gick jag och pelle ut på långpromis å då pratade jag av mig med honom oxå....tror jag har varit hemma för länge från jobbet,har för mycket tid att tänka på....så man tänker för mycket hela tiden....på allt å inget.Men sen är d väl hormonrena oxå som hjälper till lite...men nu känns d mycket bättre.Tack helena och pelle.

nu ska jag städa lite jiipii va roligt med  d är ju sånt som måste göras.....ha en bra dag.


Kommentarer
Postat av: Ida

Godmorgon :)

2008-05-22 @ 08:46:46
URL: http://aijdawolfie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0