TISDAG!!!!!

Idag tisdag verkar jag inte få någonting gjort är så slut å trött,jag gick upp när pelle gick upp i morse för jag var så hungrig,klockan var väl runt 07.00 då men jag har sovit många timmar inatt.Åt frukost kollade lite på the voice show.Klockan 09.00 gick och läste ett tag och somnade å sov till 11.30 är forfranade lika trött,jag funderar om d är allergi,jag som skröt igår att i år har jag inte känt någonting,men tjii fick jag om d nu är d.

Igår var jag ju hos barnmorskan allt såg jättebra ut,magen har växt lite till,hjärtat lät bra,gått upp nåt kilo till,alla prover var jättebra.Fast jag ska ändå börja äta järntabletter utifall att,så d kan jag väl gå med på allt för min älskling i magen.Längtar så otroligt mycket nu efter min lilla prins.

Nä nu ska jag försöka få någonting gjort här d var ju menigen att jag skulle städa idag men har inte kommit långt,klockan 15.30 ska jag träffa carro på badet ska vi simma lite,jag sjunker väl idag ja;)

Ha d bra nu alla............kraaaaaaaaaaaaaaaaaam

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0