NY VECKA,NYA ÄVENTYR:)

Ja just d nu är d ny vecka och ny månad...redan maj...skönt tycker jag.
Valborg blev bra,lungn och skön...vi grillade,spelade kubb,åt efterätt,snackade.....ja inte mycket hände men mysigt ändå....å d blev enh tidigkväller redan klockan 00.00.kankse lägger upp nå kort sen om d blev nå roliga.

Vilka härliga dagar det har varit sen sista april,pelle har ju varit ledig med mig i 4 dagar å vi har haft såååå mysigt.På torsdag blev d lite städning och sen bara lungt framför tv :n.Fredag blev det simning på parkbadet ,heman kom hit så vi var hundvakt så då blev d en lungn kväll oxå...skönt tycker jag.På lördag tog vi en cykeltur på en mil med avbrott för vila för rosi men riktigt härligt var d,på kvällen var vi hem till pernillas kille Rikard dom bjöd på god mat och god efterätt.Igår kom pernilla och heman hit vi låg ute i solen hela långa dagen härligt,åt sallad till lunch.På kvällen följde jag med pelle ut som sprang själv cyklade jag brevid,såg lite slavit ut för pelles del,Jazza var oxå med i korgen såklart d älskar hon.

Idag är d måndag ska till sandviken å äta lunch med Natalie idag min jobbarkompis sen blir d barnmorskan ska väl mäta magen antar jag :) sen vet jag inte riktigt vad som händer och fötter blir nog hem och vila lite sen,idag har jag riktigt ont.

Jag måste bara skriva är så irreterad vissa människor är då aldrig glada,spelar ingen roll vad dom gör eller vad som händer i deras liv så är alltid nåting fel jag blir så j**vla trött,va fan kolla på dom som inte har mat för dagen dom kan klaga,vbar deprimerad med mera.Visst jag förstår om d hänt nå hemskt för då ska man självklart vara ledsen och vissta kan man vara deppig ibland ändå...men dom som är d jämnt  alltså för minsat lilla.Alltså hör inte av er till mig för just nu klara jag inte av gnällspikar som gnäller för allt och inte är glad för någonting skit på er säger jag bara....så nu så är d bra fått skriva d oxå

Ha en bra dag alla  även gnällspikar ;)

Kommentarer
Postat av: therese

ojoj bäst man passar sig hahaha idag har vi lyssnat på lillan så kul...har du lust att träffas nån dag???kram

2008-05-05 @ 14:48:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0