Kan d vara så???!!!

Ja kan d vara så att min kusin kommer hem från NY om en vecka.....jag hoppas d verkligen.Hon säger så,så då ska d väl vara så.Skulle vara så roligt om hon kom hem nu,så man får umgås lite å träffa söta zoey.Nu när jag blir hemma så länge skulle d vara skönt att ha henne hemma.Nu blir ju jag hemma länge......jag har semester den här veckan.Nästa vecka börjar min havandeskappenning...nu är d inte långt kvar....längtar så otroligt mycket.

Idag tisdag ska jag förlja med min LILLA  kusin som bara är 16 år mm liten va???till valbo hon ska köpa en avslutningskläning,fasiken va roligt alltså å gå ut nian,fasiken va mycket skoj man haft.Nu har man ju oxå roligt men på ett helt annat sätt,man börjar ju bli gammal HMM....nä d är ju som man känner sig,och jag känner mig inte en dag över 22 hihihi.Fast visst har livet förändras sen man var 22 herregud då var ju fest d man tänkte på först,fest fest d var d roligaste som fanns,va patetikst d låter egentligen...men så var d då å roligt var d.Tur att man förändras,visst kan d vara roligt med fest nu oxå men nu är d såååååååå mycket annat som gör livet roligt att leva.

nä nu kom ju solen...ska ta en långis med min fina vovve......kan hon och jag behöva;)

ta d lungt idag....love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0