Fredag!!!!

Japp idag är d fredag,skönt.Fast allamina dagar är ju nästan likadana lite tråkigt kankse men jag har vant mig med d ,sen har jag ju allamina goa kompisar som ringer så fort dom är ledig så nog har jag att göra.Men idag är d fredag å imån är d helg å då blir min älskling ledig å då blir d sååååå mysigt.Idag ska jag lämna in min bil på verkstad så i helgen har jag ingen bil buuu,fast jag får väl låna pelles bil om jag behöver men kan vara skönt att vara utan oxå.Vet inte vad vi ska hitta på idag ,kankse åka på d nya utestället i gävle å ta en cola drink hihi d är ju så härligt väder...love.Vad ska ni göra???

D som kan vara jobbigt med så varmt väder är ju min stora mage,jag håller på svettas ihjäl på nätterna,vrider och väner mig hela nätter,Pelle säger att han inte märker nå å tur är väl d.Han som ska upp så tidigt.Men annars är d full fart i magen såååååååååå härligt.D är svårt vad man ska ha på sig nu bara,kankse ska ut å kolla efter nån mamakjol....älskar ju kjolar.
Igår fick jag tre komplimanger för min mage d är så roligt för  ibland känner jag mig som en elefant.Igår när jag var på badhuset var d en tjej jag aldrig sett för ut som sa "vilken fin mage du har" ååå va roligt att höra men jag blir ju samtidigt så generad.Pelles mostrar sa oxå ååå du är så fin kan inte sluta kolla på dig,jag höll ju på att sjunka under bordet.Har svårt att ta åt mig men d är jätteroligt att höra.

Igår fick pelles kusin en liten flicka grattis,grattis å förlosningen tog bara tre timmar,vilket lyx eller???!!!

nä nu ska jag fortsätta kolla runt innan d blir färd mot viken.
Ha en varm å skön dag nu alla kram

Kommentarer
Postat av: therese

du är finast hjärtat det vet du:) pöss

2008-05-10 @ 09:10:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0