Överaskning!!

Ja d fick jag idag...eller jag har väntat nu några veckor.Fick veta nån gång kankse för 3 veckor sen att idag skulle jag få en överaskning av min vän helena H.Så idag på fm åkte jag och w till ockelbo.Vi började med att fika,Tessan och Daniel var oxå med.12.45 fick jag veta vad jag skulle vara med om jo jag skulle få en hårmakeover klockan 13.00 Helena stod för hela kalaset,å tessan som var med är ju frisör så d var hon som fixade håret på mig.Jag vill ju bli blond igen trivs bäst id  så d är jag nu en jättefin blond blev d.Sen klippte hon mig i jättesnygg frisyr ååå jag är supernöjd var längese jag var så nöjd med håret tack helena du har väl hört mitt gnäll ;).

Nu är d full packning till fjällen....alltså shit vad svårt d är packa man lär ju ha så mycket med sig...lilleman är d svårat åt.
Men jag tror allt är med nu.
vi ska vara i fjällen till på söndag...så d blir nog ingen blogga före d,men mycket bilder ska jag ta.
GOTT NYTT ÅR NU ALLIHOPA.....

Kommentarer
Postat av: Carro

ååh va roligt att du är supernöjd med ditt hår :D och ha så mysigt i fjällen nu:)

2008-12-29 @ 23:47:07
URL: http://klyftaaaaaan.blogg.se/
Postat av: Marie

Hej! God fortsättning. Hur var det till fjälls? Kramen

2009-01-05 @ 14:26:14
URL: http://marietorngren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0