Måndag igen!!!

Ja d var ju nyss måndag tycker jag,å nu är d måndag igen;)Helgen har varit bra,mysigt hade vi d i fredags å d var ju Kevin som vann som vi ville,iallafall jag pelle å William.ilördags inhandlade jag några julklappar..så nu är några färdiga men d är många kvar å d är ju så svårt att hitta på vad man ska köpa till folk.På kvällen åkte vi ju på hocky som bestämt men d var alldelese för högt  ljud i logen så jag å w satt i sköna skinnfåtöljer å kollade på hockyn ,d gick bra d å.I söndags var vi bara hemma hela familjen var helt slut å trötta,jag å w klädde julgranen å Pelle pluggade för fullt.

Idag har vi är vi i viken d är ju måndag å d då är d mormor morfar dag.Jag w och mormor har varit på stan i viken så då fick vi två till julklappar inhandlade...sen fikade vi på lasses så mysigt så.

Imån tisdag ska vi träffa Widde å otilia får se vad vi hittar på med dom.

Onsdag ska jag och w till mitt jobb på möte skulle få nån julklapp å fika lite sen efter d ska vi på kalas till gammelmormor.

Torsdag ska jag på föreläsning med jobbet å w ska vara med sin mormor.

Fredag ska jag och min mamma på Peter Jöback i läkerol arena guud var roligt.

Lördag är d inge bestämt än,lär väl ut å jaga fler julklappar snart är julafton..ååååå va mysigt.

Söndag ska w å jag träffa Helena P får vi se vad vi hittar på...hon ska iallafall få en julklapp å jag å w har kommit på en grej hihihi.

Hela veckan är d någonting men d är skönt d.ska kankse försöka få in en promis med Carro oxå.

Nu ska jag kolla om prisen vaknat,vi ska åka hem för han ska äta gröt,han har ju börjat med d å vad han mumsar...så go men finaste och hans pappa förstås......

Kommentarer
Postat av: Anonym

Inte behöver ni köpa någon julklapp.. vill ju bara träffa er :) Vi får väl se vad det är för väder och sånt, så får vi bestämma vad vi gör!!! Jag är jätteduktig den här veckan ;) går till och från jobbet varje dag :) haha.. kom på att det bara är måndag än.. men tänkte iaf gå varje dag och hoppas jag gör det!!! så kanske jag får följa med till sthlm... kramis

2008-12-15 @ 20:46:37
Postat av: Carro

jag är ledig fre-sön så vi kanske hinner klämma in en prommis i hleglen ;)

2008-12-17 @ 22:05:29
URL: http://klyftaaaaaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0