Uppe med tuppen!!!!

Jaha ännu en natt som man inte kan sova,vaknade 03.00 i morse kunde inte somna om,ont i ryggen oxå kändes d som jag hade lite sammandragningar.Kändes som magen drog ihop sig sen blev den stenhård.Låg kvar i sängen till 05.00 sen gick jag upp och gjorde mannagrynsgröt mums.Slog på tv :n och kikade lite.Gjorde iordning frukost till pelle,väckte honom runt 06.45.Vi åt frukost tillsammans jag åt två mackor denna gång och drack en mugg te.

Idag ska jag träffa några arbetskompisar,vi ska ta en fika och snacka lite uppdatering.Klockan 15.00 ska vi på föreläsning på folketshus på Mia Törnblom kan bli intressant.
Föreläsningen slutar klockan 17.00,efter d kankse jag och helena P skulle ta en dejt,vi skulle höras efter så får vi se vad vi hittar på.

Nä nu ska jag prova vila en stund får se hur d går.

Ha en bra dag alla so long........................

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0