TRADERA

TRADERA
Denna kläning säljer jag på tradera...söt eller hur:)

Idag ska doktorn ringa 9.00 få se om man blir hemma,eller omman ska börja jobba.
Klockan 13.00 ska jag med min go fia till frissan,ska bli så fin.bild kommer senare såklart.

Igår var pernilla här hela dagen,vi solade så jag är röd över bröst och armar,pratade lite om allt möjligt,käkade  lunch sallad,beställde smink från ebay märket id å jag kan säga att d blev bra mycket billigare:)
Vi åkte sen på köpis å tog en mjukglass mmm har nog blivit min drog just nu fy f*n va gott det är.
runt 18.30 åkte pernilla hem å snacka om att jag var trött å ont hade jag,har lika ont i morse när jag klev upp,får försöka vila lite idag.

Hoppas alla får en härlig dag,kan väl inte bli mycket annat i det här fina vädret eller hur;)

see ya.......

Kommentarer
Postat av: DreamDharma

Jo det var bäst för min vän.. men det är jobbigt nu.. vill knappt se någon annans hund.. ´två av grannarna har hund.. själv vänder jag ryggen till så fort som bara den..

2008-04-26 @ 12:59:08
URL: http://dreamdharma.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0