Spökar det!!!!!

Ja jag vet inte vad det är som låter,ovanför vårat sovrum.Förut trodde vi d var träden som slog mot väggen när d blåste.Men nu är d så mina kära vänner att vi tagit bort träden och d låter frotfarande,d liksom slår mot väggen utanför,låter nästan som nån drar sig upp.sen låter d som nån är uppe på vinden ovenför vårat sovrum....usch jag tycker d är otäckt.Jazza blir livrädd när d låter hon skäller sen kommer hon och lägger sig hos mig.
D kan ju vara nå djur oxå men vad för djur???nån som har nå förslag???Pelle får gå upp och titta om han ser nå,jag törs inte;).jaja fortsättning följer....

Nudå idag är d ju valborg....men vilket besvikande väder (kan man säga så) inte roligt får vi ju sitta inne buuu.Dblir nog bra,vi får väl göra d bästa av d.Vädret kan ju hinna ändras till kvällen.Alla kommer runt 17.00-17.30 så vädret hinner nog ändras...hoppas ,hopppas.nu ska jag städa lite och förbereda för maten.

ha en trevlig valborg allaihopa....tjing

Kommentarer
Postat av: therese

vi går upp sen du och jag och skrämmer bort alla spöken hahaha ;) blir dom rädd när dom ser 2st tjockisar

2008-04-30 @ 10:20:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0