Får försöka igen då!!

Igår skapade jag en ny blogg,kände för d.Men idag då kom jag inte in på den j**la bloggen så nu gör jag ett nytt försök igen och nu med ny adress denna gång.

Igår var jag hos barnmorska,skulle mäta magen för första gången,alla säger ju att jag har så stor mage för att vara i v 25.<men nu ska ni få höra jag låg precis i normalkurvan var inge stor mage här inte.Vi tog oxå stick i fingret usch,allt så jättbra ut så jag behövde inte börja äta järntabletter som man oftast får börja äta i v 25.Känns hur skönt som helst..Vi lyssande självklart på hjärtat oxå på lillen och d slog så fint så.Det konstiga är att jag forfarnade inte kan fatta att jag är med barn???fast han sparkar och har sig där inne,vi lyssnar på hjärtat och allt.men d är väl svårt att förstå att man ska få sig en liten knodd..LÄNGTAR som bara den kan jag säga.

Idag är d tisdag,sov länge idag och d var längsen.Ska snart ta en promis med jazza sen runt 14.00 kommer pernilla och heman hit å hälsar på d blir skoj d.Har inte så mycket inplanerat men vill inte planer in så mycket heller på dagarna,orkar ju inte så mycket får onta av minsat lilla,räcker väl med promenaden med jazza.

Jag längtar sååååååååååå otroligt mycket till mitt jobb kan jag säga,saknar alla barnen och mina arbetskompisar.Imorgon ska jag träffa k,s och g tror jag att d är iallafall men d brukar vara dom vi ska ta en fika för sen ska vi på föreläsning.

Nä nu ska jag göra lite annat......so long....kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0